بيژن نجدي شاعر يا داستان نويس؟!
حتما بيژن نجدي خالق يوزپنگاني كه با من دويده اند ويا قصه هاي ناتمام ويا دوباره از همان خيابان ها را مي شناسيد ودست كم يكي از نوشته هايش را خوانده ايد.نويسنده اي كه سبك خاص خودش را دارد ودر بسياري از نوشته ها بسيار بسيار موفق عمل كرده است .اين پست به بهانه خوانش مجموعه ي يوز پنگاني كه با من دويده اند است .مجموعه اي كه طرفدار زيادي دارد وعمده شهرت نجدي براي اوست.با همه ي اين توصيف ها من مجموعه ي دوباره از همان خيابان هايش را بيشتر پسنديدم كه البته شايد بر مي گردد به حال وهوايي كه داستان ها مطالعه مي شدند .چون روزهايي كه دوباره از همان خيابان هايش را مي خواندم هوا بهتر بود! به هر حال خوانش آثار اين نويسنده بزرگ را به همه ي دوستان سفارش مي كنم.
+ نوشته شده در چهارشنبه هفتم آبان ۱۳۹۳ ساعت توسط ح.شيرازي
|
31شهریور می شود ستون یک خانه .این وسط تو هستی 25روز قبل و25روز بعد بهانه هایی هستند که خدا برای گسترشمان آفرید.