حتما بيژن نجدي خالق يوزپنگاني كه با من دويده اند ويا قصه هاي ناتمام ويا دوباره از همان خيابان ها را مي شناسيد ودست كم يكي از نوشته هايش را خوانده ايد.نويسنده اي كه سبك خاص خودش را دارد ودر بسياري از نوشته ها بسيار بسيار موفق عمل كرده است .اين پست به بهانه خوانش مجموعه ي يوز پنگاني كه با من دويده اند است .مجموعه اي كه طرفدار زيادي دارد وعمده شهرت نجدي براي اوست.با همه ي اين توصيف ها من مجموعه ي دوباره از همان خيابان هايش را بيشتر پسنديدم كه البته شايد بر مي گردد به حال وهوايي كه داستان ها مطالعه مي شدند .چون روزهايي كه دوباره از همان خيابان هايش را مي خواندم هوا بهتر بود! به هر حال خوانش آثار اين نويسنده بزرگ را به همه ي دوستان سفارش مي كنم.