بعد یک مدت
این روزها عمیقا به یاد معلم کلاس اولم می افتم جناب آقای وثوقی هرکجا هست خوب وقت باشد.گمان نمی کردم برای داشتن یک لحظه بی دغدغه داستان بخوانم .وبرای مبارزه با روزمرگی (روز مره گی) به حادثه هایی پناه ببرم که آفرینده ی آن نویسنده ای خوش ذوق است که مرا مجاب می کند بایستم وبرایش کلاه از سر بردارم.راستش را بخواهید این اواخر کتاب های زیادی خوانده ام که تنها به خاطر مشغله های زیاد فرصت ثبت آن ها را نداشتم.اما کتاب ها:دل سگ اثر بولکاکف که توصیه می کنم حتما بخوانید.پرنده ی من نوشته فریبا وفی کافه پیانو فرهاد جعفری وداستان فریدون سه پسر داشت عباس معروفی .داستان هایی که هرکدام لذت خاصی دارد.
+ نوشته شده در دوشنبه چهاردهم مهر ۱۳۹۳ ساعت توسط ح.شيرازي
|
31شهریور می شود ستون یک خانه .این وسط تو هستی 25روز قبل و25روز بعد بهانه هایی هستند که خدا برای گسترشمان آفرید.